Om man bara kunde

Om jag bara kunde;

Åka till Florida eller Kalifornien på språkresa. Eller iallafall till Malta, England eller Spanien!
Skjuta bra... Kudde har gått illa hela säsongen.
Göra så att jag inte missar Mjällbys nästa hemmamatch, 3:e hemmamatchen i rad jag missar! Katastrof!
Orka träna och få en fin kropp...
Få bort alla finnar...
Sjunga, älskar att sjunga!
Sluta bli förbannad på någon jag älskar så mycket.
Bli en bättre fotograf och använda kameran mer.
Stiga upp i tid på morgonen.
Bestämma mig.

Mycket saker jag önskar att jag kunde göra. Alldeles för mycket.

Idag har jag varit riktigt trött i skolan för övrigt... Var uppe sent igår och tjabbade (på skämt då) med en (jag vann!) så det blev lite sent... Envis som jag är hade ju int een tanke på att ge upp heller så lite mitt eget fel också kanske men jaja. Somnade nästan på varenda lektion! Dåligt av mig... Men torsdagar, ni ska bara förstå hur sega de är! När det känns som att det är eftermiddag och nästan sista lektionen så är det i själva verket förmiddag, hur segt som helst!

Lite sömn skulle sitta fint... Men inte ännu.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0