Ny energi

Trots att jag sitter i min fåtölj, mycket trött, så fick jag helt plötsligt ny energi! Ny energi till att göra saker! Jag vet att om allt bara går rätt så kommer det bli bra, det kommer det! 

Jag har märkt att det är bra att använda en kalender för jag ser nu att det är oftast flera saker på en och samma dag som ska göras, mycket smart med kalender då! 
Ska försöka plugga stenhårt till varje prov, därför borde jag verkligen sätta igång med fysiken. Nu.
Jag ska läsa ut mina böcker innan jag ska lämna tillbaka dem till biblioteket (okej, det kommer inte gå).
Jag ska få höga betyg så att jag kan välja vilken linje och skola jag vill.
Förhoppningsvis så kommer jag att välja en skola en bit härifrån så att jag kan flytta hemifrån, helst tillsammans med någon då. Jag vill inte vara kvar här i Sölvesborg faktiskt på ett sätt. Samtidigt vill jag vara nära här så att jag kan fortsätta skjuta för Gammalstorp SKF och kolla på Mjällbys matcher såklart!
Jag ska ta mitt mopedkörkort nu i höst, ska, ska, ska! 
Sommarjobb till nästa sommar, ska försöka få ett tillsammans med Evelina, måste ha pengar...!
Och så måste jag lista ut vad jag vill jobba med och så. Senaste idéerna har varit sportjournalist/fotograf/filmare, ja, ni fattar eller något inom turistbranschen, är ju intresserad av språk och så!

Jo förresten om språk, funderar allvarligt på att studera norska på gymnasiet... Jag tror inte jag kommer ha någon större användning av det men älskar verkligen språket! Onödigt kanske...

Och nu måste jag som sagt plugga fysik. Men också försöka ladda upp iallafall några bilder från MAIF-Norrköping. Sen när det inlägget kommer upp är ju en annan sak.

Det här är typiskt mig - deppa ihop men sen när jag får höra en röst eller bara får något i hjärnan så blir jag helt plötsligt fylld av ny energi! Det svänger.

Nu - jobba, jobba, joooobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0