Nu är det helg för mig!

Sista dagen i skolan för denna veckan för mig - "sjuk" imorgon då jag drar till Eskilstuna. Ska bo på Vilsta Sporthotell, hoppas det är något bra! 

Dagen var som alla andra torsdagar - seg som in i bomben. Fick reda på betyget på engelskauppsatserna idag, fick MVG, gött! 

Gjorde lasagne idag på elevens val, gott blev det med lasagneplattorna var fortfarande lite hårda... Men jaja, gott iallafall!

Pratar lite med älskling nu, wiiie.

Scrubs på tv, nice.

Annars så har jag lite huvudvärk nu, stress antar jag. Glömmer bort när vi har våra läxor och prov ibland och blir helt förvirrad...

Matteprov idag också, A-del på prov 1, vi fick gå efter 20 minuter och jag gjorde klart det på 10... Segt.

Nej, nu ska jag käka lite. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0