Något värt att satsa på lite grann iallafall?

Såg nyss att jag hade fått en kommentar från en styrelsemedlem i Sillastrybarna och tänkte att fotografering av fotbollen och så är kanske värt att fortsätta satsa på? Och ja - jag ska ta bilder på Sillastrybarna, det lovar jag. Först behöver jag bara ha mitt standardobjektiv med mig, det är det enda!

Men jag älskar ju fotboll, Mjällby och fotografering så varför inte? Det är ju faktiskt något jag gillar att göra!

Vi lämnar ämnet.

Gjorde ju ett no-prov idag, elektronik närmare bestämt. Om jag har rätt har jag tabbat mig ordentligt. Pga en sak, att jag trodde att det som är transistor kallas för kondensator! Jag kände att det nog var fel men eftersom jag inte kom på ordet kondensator så kan det ha kostat mig 3 eller 4 frågor! Sen om jag inte har rätt på alla kopplingar (vilken lampa lyser mest, bla bla bla...) är ju en sak, det vet jag att jag inte kan. MVG i teknik och fysik blir det inte iallafall...

Har varit ganska förbannad idag. Väldigt förbannad också för den delen. Känner hur jag blir sviken gång på gång! Ska det någonsin lösa sig!? Eller så är jag bara inte tålmodig nu... Men det vet nog de flesta om.

Skytteträning var det idag också, den sista officiella korthållsträningen för denna säsongen! Fast jag kommer såklart träna korthåll tills jag skjutit riksfinalen i Ungdomscupen vilket är i början av Oktober. Känner inte att det är bra att blanda i en massa luftgevär mitt i allting när jag ska hårdträna nu. Dessutom har någon "bestämt" att jag inte ska skjuta luftgevär förrens då, haha. Får väl lyda order. Träningen i sig gick inte bra. Har nämligen vant mig vid att skjuta rem nu (ni förstår kanske inte skyttesnack men iallafall) och då blir skjutställningen högre. Så nu kan jag inte ligga lågt ner med kuddarna för jag skjuter dels inte alls bra och jag får också fruktansvärt ont i hela armen. Så jag provade att lägga en kudde till under för att komma högre upp och visst blev det bättre! Bara att skruva ner axelstödet nu så blir det nog bra! Siktet blir för långt upp om jag inte skruvar ner det märkte jag, hehe.

Bokelundsloppet imorgon, 4,6 km! Jag tänker gå faktiskt, dels för att jag inte har den där bra konditionen och dels för att jag är sjuk. Är fortfarande förkyld, ont i halsen, hostar och befarar en liten feber. Och man ska ju inte springa om man är sjuk direkt. Men då kan jag ju hålla resten som ska gå sällskap, är jag schysst eller? Haha nej, stackarna får stå ut med mig...

Om 4 minuter är det House så får dra mig neråt nu! 

Ciao och antagligen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0