Med en stor idol och en cooling

Efter MAIF-IFE så stannade jag och Evelina kvar en liten stund innan mamma hämtade oss. Vi hade lite småtråkigt och gick bara runt lite... Tills vi ser Elfsborgsspelare gå ut ur omklädningsrummet. Och vi tänkte ta lite foton! 

Så ja, här står jag med en av mina största idoler, David Elm! Är så otroligt glad över fotot!


Även Evelina fick vara med på foto med David!


Evelina fångade också Lasse Nilsson, han var ganska sur... Visst, sur efter en förlust kan man väl förstå men kunde väl varit lite gladare iallafall att man vill ta foto med honom? Jag menar, David och Stefan var hur schyssta om helst!


Och så slutligen jag igen med coolingen Stefan Ishizaki! Han tyckte att jag hade rätt tröja men fel märke, hehe. Såklart tycker ju jag att det är rätt märke, även ifall jag hejade på Elfsborg i guldstriden nu!


Måste kännas att det faktiskt kändes riktigt häftigt! Jag menar, en av ens största idoler, David Elm, och så coolingen Stefan Ishizaki! 

Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0