Lite bättre precis nu

Nu fick jag ett svar. Men förklaringen låter ändå så... Falsk. Men visst kan det vara sant, jag litar på personen ju. Och jag älskar personen - kanske för mycket.

AJ HUVUDVÄRK! Jag har mycket ajajaj i huvudet. Ändå inte alls lång dag och inte jobbiga lektioner direkt men huvudvärken är ju hela tiden. 

Kollar på Simpsons nu och det handlar om något Star Wars liknande och jag fick nu extrem lust att kolla på Star Wars. Nörd.

Skytteträning ikväll, orkar knappt. Trött och huvudvärk + att jag precis har varit extremt ledsen och förbannad vilket jag fortfarande är faktiskt. 

Nu visar de reklam för Lejonkungen på tvn också, måste se! 

På torsdag/fredag nästa vecka ska jag och Elemina hålla en lektion om miljön för 1:or, vet inte hur vi ska göra eller rättare sagt - VAD vi ska göra. Hehe, men ska nog bli roligt och bra iallafall!

Nu ska jag kolla vidare på Simpsons och drömma mig bort till det jag hoppas är en snart framtid. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0