Lektioner för 2:or

Tack och lov så gick lektionen idag för 2:orna om miljön ganska bra, ungarna pratade så mycket så det var inget fara! Aaw, när jag och Elemina var klar med lektion så kom en av ungarna fram och kramade oss och så "Jag tycker om er", hur gulligt är inte det då? Jag blev skitglad över det faktiskt, tyckte det var urgulligt...

Efter den väldigt korta skoldagen idag (2 lektioner, score) så åkte jag, mamma och pappa ner till Åkarp, till Sportec för att först och främst skaffa skott och skytteskor. Och när de testade geväret så hade de tydligen sagt att mitt gevär inte mår så bra. Så nu är mitt luftgevär inne på operation, buhu... Krya på dig bössan♥

Och skor blev det! Kändes helt annorlunda att ha de på sig än vanliga skor såklart. Hoppas att jag blir stadig i mitt stående skytte nu! 

Var också på vapenkontroll i Kristianstad idag inför Skol-SM. Korthållsgeväret var bara bra! Spännande nu inför morgondagens och söndagens tävlingar... 

Inte mycket mer att skriva egentligen, ska duscha och kanske kolla på en film eller något, ska nog lägga mig hyfsat tidigt ikväll, ska upp supertidigt imorgon. Blä.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0