Jobbig dag med inslag av en glad nyhet

Måste få ordning på mitt liv, NU. Idag har det varit ett h*lvete. Huvudvärk och värk i ryggen i skolan, bråk så fort man kommer hem och förvirrande saker hela dagen. Jag fattar i princip ingenting av vad som händer här!

Kan iallafall glädja mig åt en sak! Såg nu att jag hade fått ett sms vid 14.40 från Johan där han skrev att han hade blivit svensk junior mästare i ställning! Hade fått reda på det via Facebook innan jag såg smset så hade redan grattat haha. Men det är typiskt mig att aldrig kolla sms i tid eller missa viktiga samtal, suck... Men superstort grattis till Johan då! Nu är det jag och Camilla som också ska visa vart skåpet ska stå! Gammalstorpsskyttarna tar hem alla guldmedaljer... Haha nej jag siktar väl inte direkt på guld i JSM då det mest är en kul grej, min första remtävling ju... Men man vet ju aldrig, eller hur? Fast inte säkert att det blir någon tävling imorgon... På grund av allt bråk här. Suck.

Kom på idag att jag har no-prov till tisdag redan! Fysik, teknik, elektronik... Kalla det vad du vill men det är något jag knappt förstår mig på iallafall. Det blir verkligen hårdplugg i helgen på det! Har dragit fram en kalender, tror det är bättre om jag har den framme och skriver in alla prov, tävlingar, träning, ja allt helt enkelt! Känns lättare så tror jag då det är stressigt, 9:an nu ju.

Ska nog faktiskt sova så tidigt som möjligt idag, ska bara läsa lite först, läser jag inte ut mina böcker snart lär jag snart få ett fint litet kärleksbrev från biblioteket! 

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0