Här var det bra uppdatering!

Väldigt.

Men jag har väl en liten anledning som vanligt. Är hos mormor och morfar för morfar fyller år idag så firar honom men en del av släkten! Grattis morfar♥ Idag har jag åkt till Kosta Outlet och sådant skit med moster, hennes pojkvän och bror. Det var lagom tråkigt fast det funkade väl. Det slutade med att ala fyra satt på trappan utan Coop Konsum och drack läsk eller käkade glass... Måste sett nice ut.

Har nyss lurat Elemina som in i bomben, hahah att hon gick på det också! Nej men en del av det var ju sant på ett sätt faktiskt så det var inte 100% lögn, hihihi.

Jag sitter i funderingarnas land nu, som alltid. Mina drömmar... De visar något som jag inte tror kommer bli sant. Men jag är inte säker på om jag vill att just de drömmarna ska bli sanna heller. Inte innerst inne iallafall. Komplicerat vet ni.

Har kommit på att jag glömt bort att skriva om flera matcher faktiskt. Men jag kommer skärpa mig med det nu. Kommer inte skriva om de förra men när jag väl går på någon match igen (över en månad sen jag var på Strandvallen och över en månad sen jag såg en match överhuvudtag, katastrof!) så kommer jag skriva så gott jag kan. Ibland räcker bara inte den lilla energin till.

Nu ska här nog snart ätas lite... Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0