Från att vara förbannad till överlycklig

Skyttetävlingen vill jag inte ens skriva om. 189, blev bäst av Blekingeskyttarna på något riktigt konstigt vis. Vinden snurrade åt olika håll och under en tid kom solen så att halva pricken la i skuggan och halva i solen. Inga bra förhållanden till att skjuta direkt. 

Så går vi över till det överlyckliga istället! 

Mjällby vann med 2-1, jag har hämtat min nya Mjällbytröja och dessutom - jag har blivit omkramad av en av mina största idoler, David Elm, idag! Och även Stefan Ishizaki, han är cool! Bild kommer någon gång såklart! Överlycklig var jag... Visst, de spelar inte i Mjällby men jag är ett stort fan av dem!

Nu ska jag kolla igenom bilder från dagens match och så och bara tänka på hur det kändes att krama sin största idol och en cooling! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0