Förvirrad och trött

Jag blir så förbannad. Samtidigt som jag blir ledsen. Jag vet vad som är bäst för mig egentligen men jag vill inte göra det för det är svårt, mycket svårt. När man älskar en person så mycket är det svårt, minst sagt.

Lämnar det.

Bokelundsloppet idag då, 4,6 km! Hade faktiskt tänkt jogga/springa lite, brukar faktiskt göra det men eftersom jag faktiskt är sjuk så ska man ju inte göra det. Evelina var också sjuk så vi gick tillsammans. Vi kom väl ändå i mål på en hyfsad tid, långt ifrån sist iallafall, great! 

Ganska segt i benen nu då, trött i huvudet. Blir alltid så. Men - nu har jag gjort mitt 4:e och sista Bokelundslopp, tjoho!

Ska nog ta och sova lite faktiskt... Men så säger jag alltid och så gör jag inte det. Lär ju sluta likadant denna gången. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0