Ett viktigt samtal och en massa stress

Hade verkligen ett superviktigt samtal idag för hjärtat... Måste bara tacka ihjäl Emma för att jag fick låna hennes telefon, det behövdes supermycket!

Efter det där telefonsamtalet var jag i princip helt säker på vad jag ville. Det försvann dock med tiden tyvärr... Nu är det lite... Inte 50/50 men 60/40.

I övrigt börjar stressen ta över något enormt. Det finns ingen beskrivning över min klass. Svenska- och engelskalektionen idag var total kaos. Jag brukar säga att jag har respekt för lärarna. Då blir jag kallad lärarnas kelgris. Men vet ni vad? Jag är mycket hellre "lärarnas kelgris" än att vara någon dum förbannad j*vel som gör allt för att förstöra lektionerna. Jag vill ha mina betyg och vill ha dem bra!

Var på skytte idag också, gick ganska bra! Sköt ju bara rem då nu inför JSM på lördag. 192 igen, kändes bra! Tog en paus och sköt sen igen, fick 187 då... Inte speciellt nöjd men ja, jag var ju väldigt trött och orkade knappt någonting. Och resten av folket där tyckte det var bra ändå. 

Nu kollar jag på San Mariono-Sverige och Kim Källström har precis gjort 1-0 till Sverige! Skönt.

Snart blir det välbehövlig sömn... Ciao.

Update; 2-0 till Sverige, Chippen!
Update 2; 3-0 till Sverige, Martin Olsson!
Update 3; 4-0 till Sverige, Tobias Hysén!
Update 4; 5-0 till Sverige, Chippen igen!
Sista och 5:e updaten; SLUT, 5-0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0