Bulería bulería!

Sitter och lyssnar på låten Bulería, har blivit helt galen i den sen vi sjöng den på spanskalektionen så var såklart tvungen att leta upp den och nu spelas den i högtalarna här! 

Lyssna här

Är hemkommen nu också från mormor och morfar så nu har jag och pappa varit duktiga och tagit in en en mindre madrass på mitt rum (behövde ju inte ha 1.90 precis... Ska ha 1.20 sen), satt ihop det mesta av garderoben och jag själv har faktiskt satt in tvn här! 

Är ganska trött i hela huvudet faktiskt. Som vanligt egentligen. 

Har varit en tråkig helg. Har inte funnits de mest sociala människor, ingen skyttetävling och ingen fotbollsmatch... 

Nu kom mamma hem... Om jag inte har helt fel har hon en massa blåbär med sig som snart är uppkäkade, hehe.

Återkommer om jag hittar något att blogga om! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0