Att glömma geväret på skyttet var väl inte så katastrof?

Hehe. Glömde verkligen inte geväret på skytteträningen idag, inte alls då. Haha men nej, jag hade tänkt lägga i skotten i väskan där geväret låg men så behövde inte jag hämta några skott själv så jag glömde bort hela väskan! Tack och lov finns det ju snälla människor här i världen, i det här läget Johan som lämnade geväret hos mig och även skotten. Nu var ju både Camilla och Johan kvar uppe på skjutbanan så var ju ingen fara direkt. Men ändå, glömma geväret? Smartare kan man ju tänka ibland.

Alla skoldagar kan vara så som denna idag tycker jag. 3 lektioner fram tills 11.20 sen sluta, hur gött som helst! Fast imorgon kommer vara bättre gällande skoldagen, börjar 12.20, har två lektioner och slutar 13.50! Fick reda idag på so:n att Sverige är det land där elever går minst tid i skolan... Hehe, märks väl inte? Men kl 9 imorgon ska ju jag och Elemina undervisa 2:or om miljön så blir ändå ingen sovmorgon... Mög.

Förresten, NATTIS HAR KOMMIT HEM!!!!
Jag är helt totalt überglad för har ju inte träffat henne på två veckor nu, hon har varit på semester den ungen! Har tusen saker att snacka med henne om... Visst, det har funkat i skolan utan Nattis också men det är inte detsamma, jag behöver den lilla ungen!

Snart ska jag åka in till stan tror jag, bror har fotbollsträning och jag och pappa ska väl gå en runda med hunden eller något. 

Skyttet gick aphål förresten. Fint uttryck, aphål.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0