Att få se det leendet igen

Fick se min lilla älskling idag och ååh vad glad jag blev! Han bara satt där och log, så sött. Jag, superkär? Nääää. Nej men blev helt varm i hela kroppen och jag kunde inte sluta le. Helt underbart, har saknat känslan lite. Yaay, hoppas det blir så här snart igen! På riktigt helst♥

Iallafall, dagen bestod inte av så många intressanta lektioner. Matten, hade ett tal heeeela lektionen och det är inte helt löst ännu. Men min mattelärare sa också att det skulle ta minst hela lektionen. Hur svårt kan ett tal vara egentligen?

So-lektionen bestod mest av pluggande på ekonomi, busseleverna fick lyx och fick sluta tidigare (fast vi fick lova att plugga hemma hehe) så att vi kunde få ta en tidigare buss hem! Tack och lov för det - det gjorde så att jag kunde få se min älskling! Så tusen tack till min so-lärare, du räddade min dag!

Svenskaprov idag med, på författaren Hjalmar Söderberg. Kunde väl det mesta men det kan ha blivit några fel... Har tyvärr inte hunnit plugga så mycket, framförallt inte läsa hans texter, har bara läst dem en gång. Men man minns ju lite iallafall. Hoppas på MVG såklart! 

Har fortfarande inte fixat klart bilderna från MAIF-IFE. De ska bli klara nu ikväll, har satt upp en egen deadline... Samtidigt måste jag duscha, vilket tar tid för mig (jag är trots allt tjej...), hehe. Nej men de ska bli klara, lovar!

Jobba, jobba, jobba nu! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0