ÄNTLIGEN!

Äntligen äntligen äntligen gick skyttet bra! Äntligen la jag rätt, äntligen hade jag koncentrationen på rätt sak, allt bara blev så rätt! Från att ha skjutit riktigt skit i helgen och ja, i princip hela säsongen om vi inte räknar med några gånger (ja, segern i SSM fält med stöd sitter än på hjärnan) så sköt jag mitt nästa högsta resultat någonsin idag - 198. Så himla gött!

Får se till att skjuta så här på söndag i Eskilstuna också så ska det nog gå bra i Ungdomscupen! 

Skolan var helt okej idag, nu sitter jag och längtar tills skolkatalogen kommer. Tror faktiskt jag blir bättre på dessa skolfotona än de förra... Hoppas, hoppas, hoppas! 

Musiken dunkar, häääärligt!

Mycket att fixa med foton idag, naturbilder togs igår och såklart fotona från MAIF-IFE, det blev måååånga, hehe. 

Meddelanden från pojkar bara rullar in... Hahahaha! Ska lägga av nu, hehehe. Eller inte.

Nej, nu ska jag jobba med bilderna och svara på ett meddelande eller två! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0