Allt går fel

Den nya energin jag fick för någon dag sen är som bortblåst.

Totalt j*vla bortblåst. Tänkte att wow - jag är ganska glad ändå och kan kanske lösa mina problem. Svaret blev nej. Mitt liv blir inte lyckligt för när det väl är på någon bra väg så händer det något annat som får mig att bryta ihop. Denna gången var det den underbara men ack så svåra kärleken. 

Jag har egentligen ingen aning om vad som har hänt. Det är nog det som känns mest, jag vet verkligen inte varför detta händer.

Till råga på allt förlorade Mjällby idag hemma mot AIK med 0-2. Ett eller två självmål. Härligt, verkligen. 

Precis allt är ju fel, hur ska man lösa det då!? Om han bara kunde sluta ignorera mig och säga vad som är fel iallafall...

Imorgon är det sista dagen innan helg. Bra, helg behöver jag fastän den inte blir ledig. Imorgon kväll är det skytteträning, lördag blir det nog en tur till Kristianstad med Evelina om jag orkar och på söndag är det fältskytte i Älmhult. Fullspäckat fast jag verkligen skulle behöva en ledig helg.

Vilket påminner mig om att jag måste sova. Om jag ens kan, det är inte säkert. Jag kan ju drunkna i mina tårar.

Borde inte gå till skolan imorgon egentligen. Idag var jag en blandning mellan förbannad och ledsen, så vissa lektioner slängde jag böckerna på bänken och bara såg så förbannad ut. På engelskan bröt jag ihop, tack och lov innan klassen hade gått in, bara jag och Elemina där då. Min lärare sa att jag skulle gå ut på toaletten så länge. Där stod jag ett tag med många tårar och kramar med Elemina. Kramar är nog vad jag behöver. Sen skulle vi sjunga en sång - Somewhere Over The Rainbow. Så otroligt fin låt. Kommer lyssna sönder den - garanterat.

Sova ja. 

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0