Uppsats, körskola och kramp

Svenskauppsats stod på schemat idag. Jag orkar inte skriva något direkt ingående om det, finns det inte heller att skriva direkt. På 2 timmar blev det 11,5 handskrivna sidor med rubriken "Allt är möjligt!". För mig fick det handla om en dag i somras - dagen jag vann SSM. Hoppas på ett bra betyg!

Mellan uppsatsen och lunchen stack jag, Nattis och Elemina ner till körskolan, jag skulle boka tid till intensivkurs för mopedkörtkortet. Fick göra ett syntest, ge mina uppgifter, få en massa böcker och sådant. Fikade passade vi på att göra där också, gratis! Haha nej men lite varmchoklad och mariekex bara. 

Drog upp till skolan igen för lunch och sedan svenska. Svenskan bestod mest av skratt, skratt och lite till skratt. Jag skrattade så att tårarna rann, hahahaha! Ska nog inte berätta varför, bara lite barnslig och snuskig humor, höhö. 

Blev bara 10 minuters engelska för mig och Elemina sen för vi hade likabehandlingsteams möte, gött! Och ingen idrott efter det så kom hem en timme tidigare, skönt! 

Skytte har det också varit ikväll. Gick väl lite sådär enligt mig själv, de två sista skotten kan slängas åt h*lvete iallafall. Men resultatet var väl hyfsat för andra träningen, 173... Och då är det stående, inget annat!

Nu är jag supermegatrött. Och förvirrad för jag vet inte vad jag ska göra... Det bästa som finns just nu - prata med "främlingar". Det är faktiskt något av det bästa man kan göra ibland, hur konstigt det än låter. För från "främlingar" kan du till och med få en bästa vän.

Over and out. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0