Två trevliga kvällar i rad!

Det kallar vi awesome.

Kvällen igår hos Nattis var supernice, fy vad vi skrattade hela kvällen! Hela kvällen bestod mest av att vi satt framför datorerna men det var kul, hahaha! Sen gick vi också och vattnade blommorna i hennes morbrors lägenhet och rotade runt i deras skåp, höhö. Hittade lite cola och silverkulor (som man har på glass då...), gött!

Ikväll var också nice! Det blev bio tillsammans med Nattis, Peter, Joakim och Jonathan! Lite udda med tanke på att jag inte precis snackar med de 3 sistnämnda... Jaja, kul var det iallafall! Killarna hade "slagsmål" inne på bion eller något och jag och Nattis satt och gapflabbade. Vi såg filmen Johnny English Reborn, det var skitkul! Har sett 1:an också, så visste att Johnny English var bra!

Fick skjuts av Peter på mopeden både dit och hem så nu luktar jag avgaser... Haha usch, får bli en dusch snart!

Roliga kvällar har det varit iallafall! Nu ska jag vara så grymt social på msn och skype hahah! Finns mycket roligt folk ikväll!

Ciao.


"Master, am I ready?" "No." "..." Hahahaha!


Åååh, älskar rullstolen! 100 km/h, oh yeah!


Bara... Hahahahahahahahahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0