Trött är den typiska rubriken för mig

Förlåt för att jag inte skrev något igår.

Men jag var så sjukligt trött och på dåligt humör så orkade helt enkelt inte. Kom hem efter gymnasieinformation och några lektioner i skolan och var riktigt trött, sov någon halvtimme kanske och sov bort lite av mitt dåliga humör.

Sen var det ju fotboll på kvällen som gjorde det bättre. Sverige-Holland, de sa att det var en omöjlig match men Sverige vann med 3-2 och är klara för EM 2012! Ingenting är omöjligt!

Idag är jag lika trött och på lika dåligt humör + grym huvudvärk. Ingenting funkar som det ska nu, blääh. Är så förbannad, usch usch usch. 

Igår sa min engelskalärare att jag är bäst i klassen och gör verkligen bra ifrån mig, gissa om jag blev glad? Känns super!

Nu ska jag glo på tv och fixa något att äta... Och fortsätta vara förbannad eller något, wiie.

Hur vacker kan man vara?

Jaja, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0