Studiedag

Ååh så skönt det har varit med studiedag! Minst sagt var det behövligt, fick sova ut, så sköööönt! 

Tillslut så var jag tvungen att gå upp vid halv 1 ungefär, hehe. Hade lovat att jag skulle vara med Evelina ju och såklart så cyklade jag dit, vilket var grymt jobbigt. Cykla hem gick mycket bättre! Hemma hos Evelina gjorde vi inte något speciellt, det hela slutade med att vi var ute och "plankade" och tramsade runt mest! Ovanligt? Inte direkt.

Första luftgevärsträningen för denna säsongen ikväll var det. Så mycket inställningar att göra märkte vi, på bakkappan. Tydligen har jag hållt bakkappan fel också, om det är så den ska vara hela tiden har jag haft den fel sen jag började skjuta, hehe. Ganska bra blev det tillslut iallafall, för att vara första träningen. Skytteskorna sköt jag med idag också, inte det bekvämaste som finns kan jag ju direkt säga...

Nu, en massa bra musik! Fest Hos Mange var ju låten på allas läppar för någon månad sen, nu är den även på min, hahaha. Inte speciellt bra men lyssnar gärna på den ändå. Sexy And I Know It och Maraca (den med Mohombi) är rysligt bra just nu, älskar dem! Vart Jag Mig I Världen Vänder är också superbra!

Snart är det House, det gillas!

Trött, blir att lägga sig i tid, fast det säger jag alltid och det händer aldrig. Hehe.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0