Stress, stress, stress

Det har bara varit stress de två senaste dagarna.

Jag håller allvarligt på att få ett psykiskt sammanbrott eller något snart. Igår var det elevrådsutbildning i Kristianstad hela dagen, det var roligt iallafall men det tog på krafterna att sitta still så länge. Efter det hade jag utvecklingssamtal. Det var det vanliga, "ta för dig mer på lektionerna, var mer aktiv i diskussioner, osv.". Så har det varit sen 5:an och jag har fortfarande inte skärpt till mig med det. Lalala...

Efter det var det skytte nästan direkt. Skyttet gick rent skit gällande falling target. Ville bara hem och orkade inte mer, var alldeles trött och seg i huvudet. 

Kom hem, la mig och tjurade under täcket. Såklart så somnade jag. Sov 3 timmar ungefär och vaknade upp vid halv 11, i halv panik, då jag hade ett prov idag som jag inte kunde någonting på. Så var tvungen att plugga, plugga, plugga. 

Provet kändes bättre än jag trodde iallafall.

Så minst sagt en stressig dag igår. 

Idag blev jag inte på bättre humör när jag ser ytterligare gymnasieinformation komma på posten. Jag orkar knappt med mer nu. Är så mycket så jag håller på att... Jag vet inte vad. Men denna gången var det iallafall information som intresserar mig ordentligt. Skyttegymnasium, Aleholmsskolan i Sävsjö. Funderar riktigt allvarligt på det... Ska bara hitta en linje också. Det som har låtit mest intressant hittills är ju estetiska programmet med inriktning på media men det finns tyvärr inte på Aleholm. Men eftersom jag inte vet vad jag vill jobba med i framtiden så är ju en bred linje en bra idé, tex samhäll, ekonomi eller natur.

Sjukt jobbigt.

Nu ska jag vara social med vettigt folk som jag tycker om.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0