Stress och trötthet på gång

Orken till att skriva något på denna blogg sviktar något ordentligt. Borde kanske rent av ta en paus eller sluta helt med dt som inte har med fotboll att göra. Men då vet jag också att den kommer till att klia i mina fingrar, jag måste få skriva av mig! 

SvFF - fotbollsmördare. Matchen mellan MFF-DIF ska spelas om, varför!? Varför fick inte de andra matcherna som avbröts spelas om? Varför ska MFF-DIF behandlas på ett annat sätt? Förstår ingenting... Såklart hade jag mycket hellre sett MFF ta poängen från DIF... Hata DIF!

Har precis duschat av mig en del av den lilla stressen jag haft idag. Visserligen känner jag mig stressad i princip hela tiden men nu fick jag lite extra, hurra. Hade idrott till 11.25, skulle haft lunch 11.30 men då hade jag elevråd istället och jag är sekreterare så var ju tvungen att vara där (och dessutom så skulle 9:orna få extra information). Lektionen efter skulle börja 12.20 och då var elevrådet slut ungefär så fick springa till matteläraren och säga att jag var tvungen att äta. Kom tillbaka - skulle göra matteprovet jag missade för en vecka sen och det var 20 minuter kvar av lektionen. Skrev så pennan glöd och han klart precis när lektionen slutade ungefär. Och så en jobbig spanskalektion efter det. Japp, lite stressigt blev det, men det fixade sig!

Ner till stan med mamma efter det för att leta present till Nattis som fyller år på söndag! Blir att fira henne imorgonkväll vilket gör att jag missar firandet av min moster, mig själv och min bror faktiskt (lite sent firande av mig och min bror, har ju varit upptagen så många helger)... Men jag fick bestämma själv och jag vill ha en kväll med lite tjejkompisar så vi kan hitta på lite kul. Vad det innebär får vi väl se! 

Nu ska jag vara social med folket! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0