Snart bär det av för att träffa mina snyggingar

Snart bär det av till Nattis för en mysig kväll med henne och Elemina, present till Nattis är inhandlad också, hoppas hon blir glad! Imorgon fyller hon år så grattis i förskott på 16-årsdagen snygging!

Dagen har än så länge varit seg, vaknade ganska tidigt men la och halvsov läääänge, gick inte att sova riktigt när bror sitter och spelar playstationen inne på mitt rum. Annars har jag bara torkat av poolen som ligger ute på studsmattan, suck... Den är jobbigt och den är full med en massa skit. Hittade larver där, yaaay. Yuck. 

Nu ska jag nog äta något lite innan jag drar iväg till stan för att träffa mina snyggingar!

Vi hörs.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0