Och nu ont i bihålorna också

Yeah. Känner att jag börjar bli sjuk igen, som vanligt. Är det bara jag eller är jag alltid sjuk?

Inget speciellt har hänt idag, har bara haft ont i huvudet något grymt, bihålorna har börjat värka och tröttheten är extremt. Måste sova bättre, det vet jag. 

Skytte nu på kvällen, har nu riktigt ont i ryggen (det är något seriöst fel på mig). Träningen gick väl ganska hyfsat. Sköt också falling target men det gick riktig skit. Var fel vinkel på allting också när jag sköt falling target, men skitsamma...

Imorgon är det gymnasieinformation igen... Tjoho. Haha nej men ska bli intressant. Iallafall ekonomiprogrammet. 

Funderar på att lägga ner och blogga om vardagen och bara skriva om fotbollen. Men nu tar ju fotbollssäsongen snart slut och då kommer det rycka i mina fingrar så att jag måste skriva... Får fundera på det. 

Nu blir det tacos. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0