När jag kollar upp på väggen...

... Ser jag bara gult och svart.

Ofta när jag vaknar upp är det första jag ser en Mjällbyspelare, Pärlan och Musse brukar vara vanligt. Finns knappt något bättre sätt att vakna upp på! Förutom en kärlek (alltså pojkvän, Mjällby är ju också min kärlek såklart)...

Vidare till nutiden.

Sitter i min säng och snackar med lite folk, ska snart dra mig neråt för vi har besök om jag fattat det rätt så får väl hälsa. Får väl vara social utanför datorn också, hehe. Just det man försöker vara ju men nää, det får man inte. Herregud.

I skolan hända väl inte mycket direkt. Sista veckan innan höstlovet iallafall, superskönt! På lovet ska det förhoppningsvis hända roliga grejer! 

Som vanligt kan jag aldrig avsluta inlägg på ett bra sätt, de lyder nästan alltid "Nu ska jag vara social med folk", vilket är sant men uttjatat.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0