Livin' la vida loca

Livin' la vida loca, uttrycket som suttit som fastklistrat på mina läppar det senaste dygnet. Love it.

Gårdagen var fin, match nere i Trelleborg och Mjällbyvinst blev det! Mjällby i Allsvenskan 2012, underbart. Socialt folk när man kom hem, det gillar vi!

Idag var skolan hyfsat seg... Som vanligt. Vikarie i matten som vanligt, lär ha henne veckan ut och kanske ett par dagar till för min mattlärare har nyss fått barn, grattis till honom!

Imorgon är det ingen skola för mig, istället ska jag åka på Elevturnén 2011 eller vad det nu heter. Är iallafall för elever från elevrådet, det blir jag och 5 andra elever i en minibuss, höhö! Och så en lärare som kör förstås. 

Har egentligen inget mer att skriva... Jo, kan ju säga att det brann på skolan idag. Eller ja, i en soptunna. Hade idrott när en av de andra gympalärarna sprang fram till min gympalärare och sa någonting och båda sprang iväg. Det började lukta bränt också i idrottshallen så jag och Nattis sprang och kollade och utanför en dörr stod den flera från personalen och det var en massa rök. Rök som satte sig i halsen också, usch.

Blir nog träning ikväll, bara jag får tag på mamma så. Istället för imorgon då, då är det ganska mycket folk så kan knappt koncentrera mig egentligen... Ganska bra när man tränar måndagar och torsdagar! Går nog inte så varje vecka men då och då iallafall!

Nu ska jag kolla på Scrubs.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0