Lite Superettan fotboll

Och nu är rummet finfint och inte så dammigt! Ordentlig dammsugning blev det, satte upp alla möbler på sängen, höhö. De fick plats iallafall, två små bord, en fåtölj med fotpall, en sittkudde och lite smågrejer som stod på bordet. Plus en dator med högtalar, hoho, allt får plats i min säng! 

Vad gör man nu då? Är lite seg i hela kroppen nu så har parkerat mig i soffan framför Superettan fotboll. Jönköping Södra IF-GIF Sundsvall och Ängelholms FF-Hammarby IF. För GIF:s och ÄFF:s del gäller det en direktplats till Allsvenskan. Jag måste säga att jag håller på GIF:arna! För HIF och JSIF gäller det att klara sig ifrån det nedre kvalet och jag vet inte riktigt vad jag tycker där. Jag har ju aldrig gillat Stockholmslag, men just Hammarby är inte det där "värstinglaget" som jag inte tycker om. Så jag hoppas nästan på att de vinner ändå. Jag vet inte riktigt hur det ligger till där nere i bottenstriden så vet inte vad jag ska tycka och tänka! Behöver ju såklart inte tycka något heller.

Halvlek i båda matcherna. Inga mål än så länge.

Jag ska nog spela datorspel, bara för att nu.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0