Lite bättre idag

Mår bättre idag. Eller ja, nu när jag har kommit hem iallafall. Så fort jag kom till skolan idag fick jag spränghuvudvärk, vad är det som gör det!? Blir verkligen stressad av skolan, suck...

Inte bara skolan nu också och alla val, utan mopedkörkortet, skyttet, kärlek... Ja, allt.

Kom hem en timme tidigare idag, skönt! Hade bara 5 minuters "idrott", haha! Det var teori och allt vi fick var en lapp som vi ska fylla i, vår vardagliga motion på en vecka... Den ska fyllas i om aktiviteten var mer än 20 minuter. Jo, lycka till för mig. Men skytte räknades så lite blir det ju iallafall, haha! Får väl ut och gå med hunden också någon dag, blir nog imorgon ifall det är fint väder! Är ju mörkt när man kommer hem nuförtiden så man hinner ju faktiskt inte... Höst.

Skytteträningen gick bra idag! Det kändes bra, jag låg jämnt i höjd, dock inte i sidorna. 181 blev resultatet! Ska ju absolut vara nöjd med tanke på att jag fick en 7:a (extremt slarvigt gjort...) och 3-4 8:or! Retligt när 8:orna dessutom är 8.9, kunde ju lika gärna varit 9.0! 

Nu blir det film, en film jag har velat kolla på i några dagar nu! Romeo & Julia! Versionen från 1996 då med Leonardo DiCaprio och Claire Danes. Denna Romeo & Julia är en modern version av historien, från "nutiden" (som det var då 1996). Bra film!

Din och min kärlek påminner om Romeo och Julias... Förbjuden men stark♥ Men jag hoppas att den inte slutar olyckligt.

Dags och leva mig in i William Shakespeares berättelse om den mest sorgliga och berörande kärlekshistoria jag någonsin hört, fast i en modern tolkning.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0