Kval till Allsvenskan, 2:a omgången

Återigen dags för ett möte mellan Syrianska och Ängelholm, denna gång för Syrianska.

Förra kvalomgången slutade 2-1 till fördel Ängelholm och jag hoppas att det förblir så. Syrianska är dock svåra på deras hemmaplan men hoppas att Ängelholm fixar det! 

Snart har en halvlek gått och det står 0-0.

Bilderna och sådant från MAIF-HBK ska jag verkligen försöka fixa idag. Behöver bara information och varningar, startelva osv. Lite dåligt av mig att det har redan gått en vecka sen matchen och jag inte har fixat det ännu. Men jag antar att skolan går före.

Tidigare idag har jag varit på brunch med mammas släkt (alltså mormor och morfar, mostrar och deras familjer) i Kristianstad Arena. Jag har aldrig varit där förut och måste säga att jag är imponerad av bygget. Måste dit och kolla på handboll någon dag! Och så måste jag se ishockey, SIK, i Sölveshov också! 

Syrianska har gjort två riktiga fulingar på ett par minuter nu, en av dem skulle gett rött kort men domaren såg det inte... Såklart.

Ska återgå till de minuter som återstår av första halvlek och sedan ta mig något att äta.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0