iPhone eller inte?

Jag har alltid varit en sådan person som är så här "holy shit amazing" över iPhones. Aldrig riktigt tyckt att de verkar vara så här helt fantastiska som vissa kan påstå då och då.

Nu kanske jag inte ska överdriva men ändå. 

Men nu snurrar tankarna i huvudet om jag ska skaffa mig en ändå. Jag tycker om min mobil, en xperia x8. Eller rättare sagt - jag tyckte om den. Sedan började den cpa sig och den är ganska konstig av sig. Tex att laddaren måste vara i en viss vinkel för att fungera är ju ganska dumt. Och att mobilen helt plötsligt kan stänga av sig då och då. Den har inte gjort det på ett tag nu men det var inte längesen den stängde av sig minst 5 gånger om dagen. 

Dessutom är batteriet mycket utslitet, fast det är ju mitt egna fel förstås.

Jag kommer inte på någon annan mobil jag vill skaffa egentligen och dessutom finns det ett superbra erbjudande på iPhone så ja... Antagligen blir det en sådan.

Man hör ju mycket blandade kommentarer om iPhones. Men sen kan man ju tänka på det som mamma har sagt - de som säger att iPhones är dåliga, har de själv haft en? Något att tänka på.

På tal om att tänka på... Gud vad mycket jag har att tänka på. Detta är bara en liten grej i hela livet att tänka på.

Men... iPhone eller inte? Det är en fråga just nu som snurrar runt i mitt huvud!

En iPhone 3 var det då jag tänkte mig, by the way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0