Huvudvärk

Och vem botar den? Alexander Rybak såklart! Underbart.

Älsklingen brukar kunna bota den ganska bra också såklart.

Så mycket gymnasieinformation idag så att jag höll på att smälla av. Det humanistiska programmet låter inte speciellt lockande längre samtidigt som skyttegymnasium helt plötsligt lockar. Men då måste man anmäla sig redan i november! Men mamma tycker att om jag bara funderar på det lite så ska jag absolut, annars kommer jag ångra mig. Tror att hon har rätt också. Nu funderar jag på ekonomiprogrammet eller hotell- och turismprogrammet. Vi får väl som sagt se vad det blir i slutändan.

Dagen har inte bjudit på så mycket annat. Jag har varit sjukligt trött och slö, och dessutom sitter illamåendet från igår kvar så jag har verkligen inte mått bra idag. Får hoppas det blir bättre sen, har ju studiedag imorgon så kan ju passa på att vila upp mig lite, tack och lov. Har varit sena nätter och tidiga mornar nu de senaste veckorna inklusive helgerna. Skyttet har tagit upp de flesta helgerna de senaste veckorna och skolan är hård och har långa skoldagar. Usch, fy och blää.

Fortsatt lyssning till underbara Alexander Rybak och film ikväll tror jag! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0