Höstlov!

Äntligen höstlov!

Är så grymt skoltrött nu så det visslar om det så oerhört skönt med lov! 

Igår la jag som sagt på spikmattan så inget blev direkt skrivet eller sagt.

Idag la jag mig på spikmattan när jag kom hem, la väl där en halvtimme eller något och lyckades somna... När jag vaknar och reser mig svider hela ryggen, inte skönt på något sätt! Kunde knappt dra på mig tröjan så ont som det gjorde, usch. 

Kan ju säga att jag slog mitt personliga rekord igår på skyttet! I stående luft då såklart, inget annat. Testade ett par nya byxor jag kanske ska köpa och de fungerade bra, lite ovanligt och stelt var det bara. Men de verkade ju funka bra iallafall! Sköt först en 20 serie, gick verkligen bra fram tills det nästa sista skottet - en 6:a och Gud vad sur jag blev. Hade iallafall vett på sista skottet och resultatet blev 182, precis samma som mitt personliga rekord var innan. Lite surt där. Bestämde mig för att skjuta en serie till och trots två 8:or blev det 185, alltså slog jag mitt personliga rekord med 3 poäng och det kändes bra! 

Lusten för att söka in till skyttegymnasiet i Sävsjö ökar ju, likaså chanserna att komma in, om det fortsätter så!

Okej skoldag idag. Ingen spanska, gött. Blev istället halloweengala, bra låtar och så men det gick lite i överstyr när de skulle köra en tävling. Alldeles i överstyr, till och med en på scenen blev ganska sur tillslut. 

Snackar med fint folk och kollar på America's Funniest Home Videos, har inte orken eller något att skriva mer om överhuvudtaget.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0