HELG!

Äntligen helg! Gött, det gillar vi! 

Är så skoltrött så jag håller på att smälla av så riktigt skönt med helg nu måste jag säga. 

Idag fick vi dissikera ett hjärta, skojsigt! Nej, men det var ganska kul på ett sätt och intressant men jag mådde illa, det kan jag inte se ifrån. Ändå satt jag där och skar och klippte lite som jag ville... Måste ha varit den som skar och klippte i hjärtat mest, höhö.

Bilderna från Trelleborg-Mjällby ska alldeles strax föras över till datorn så ska jag börja fixa med dem. Blir inget referat direkt, men lite bilder iallafall! 

Inget mer att säga direkt förutom att jag är helt kär i filmen Romeo & Juliet som jag kollade på igår. Love it.

Ciao.

Kärlek till filmen♥


The Capulets


The Montagues


Han är då speciell... Mercutio, Romeos bästis!


Kärleksfullt hat, och hatfull kärlek. Filmen visar den underbart starka och förbjudna kärleken mellan två unga människor. Men den visar också hatet mellan två familjer, ett fruktansvärt hat. 

Romeo & Juliet ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0