Gymnasieinformation

Hela förmiddagen så var det gymnasieinformation för oss 9:or, 4 olika program! 

Bygg- och anläggningsprogrammet;
Ingenting för mig tror jag inte. Men ändå intressant att lyssna på! Fick se ett bildspel och jag började skratta när två från skyttet var med på bilderna, haha!

Estetiska programmet musik/Naturvetenskapsprogrammet musik; Nja, jag gillar musik men passar inte för det. Imorgon ska vi dock lyssna på estetiska programmet med media, det låter mycket intressantare...

Teknikprogrammet; Mycket intressantare än vad jag trodde faktiskt! Teknikprogrammet med inriktning på IT med datorer och sådant lät fakiskt mycket intressant.

Handel- och administrationprogrammet; Nja, inte min stil direkt tror jag.

Imorgon ska jag lyssna extra noga på estetiska programmet med media och på fredag på ekonomiprogrammet!

Det är så svårt med gymnasieval... Dessutom så måste ju linjen finnas på den skola man vill till. Jag ska ju antagligen söka till Aleholmsskolan uppe i Sävsjö (skyttegymnasium) men vet inte om estetiska programmet med media finns där... Hoppas hoppas hoppas, för det är det som absolut låter mest intressant just nu! 

Dagen har inte bjudit på så mycket annat, den har varit helt lugn. Om ca en timme så blir det skytteträning för mig, får se om jag ska träna imorgon också då... Borde ju ändå hårdträna kan man tycka!

Nu ska jag gå och käka lite innan träningen så jag har energi.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0