En sen "morgon"

Vaknade och kollade på klockan och fick värsta chocken när det stod 15.45.

Det var inte direkt meningen att jag skulle sova så länge... En sömn fylld med mardrömmar och kallsvettningar, inte den bästa natten, morgonen, förmiddagen och eftermiddagen jag har haft. 

Nu kollar jag på tv och har precis ätit lite av det som man kan kalla för "frukost", hoho. Blir träning snart, om 45 minuter ungefär. Ska nog träna på att skjuta 10 skott, pausa, ställa mig och skjuta 10 skott igen osv. Ska hitta rätt skjutställning hela tiden så att säga. Vi får väl se hur det går. Sen är det väl också dags att bestämma om jag ska köpa skyttebyxorna eller inte, måste bara få ett pris först också. Är ju riktigt fina byxor, ett par Sauer och de är knappt/aldrig använda, så de lär ju kosta en hel del kan jag tänka mig. 

Nu ska jag göra mig iordning och sådant. Kan ju inte åka med värsta "morgonfrisyren" till skyttet direkt... Eller någonstans överhuvudtaget.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0