Efter mååånga timmars sömn

Så är jag fortfarande trött.

Men inte lika mycket som de senaste dagarna iallafall!

Somnade redan vid halv 8 igårkväll, hehehe. Orkade inte glo på datorn mer efter att jag hade pratat med en person och jag var så trött så att jag drog täcket över mig och helt enkelt somnade. Ett par gånger väckte pappa mig, sa bla att det var mat och jag sa att jag skulle komma men jag somnade om. Halv 1 på natten sen vaknade jag, helt förvirrad över att ha sovit så länge. Såg att datorn fortfarande var igång så loggade in på msn och hittade lite socialt folk. Somnade vid halv 2 igen. Vaknade kl 6 och 8 men steg inte upp förrän vid 10. Ja, så såg mina många timmars sömn ut. Drömmarna ska vi inte prata om...

Har varit lagom trött hela dagen, lite så där halvt om halvt. Pratat med ett par personer, bla Evelina i telefon (av ren panik mest. Och att jag vill ha med henne till Trelleborg imorgon), och så en på skype. 

Is it bad if I like you?

Jo, imorgon blir det nog en resa ner till Skåne. Närmare bestämt Trelleborg. Ännu närmare bestämt Vångavallen. Alltså, Trelleborgs FF-Mjällby AIF. Nu blir det 3 pinnar mot skåningarna!

Och på tal om Mjällby är jag uppe i fullt arbete här... Jag har tre plattor klädda i svart tyg hängandes på väggen, en ganska stor hög med Mjällbybilder och ett x antal nålar. Nu sitter jag här och pillar med allt detta samtidigt som jag lyssnar på musik och försöker rensa huvudet av allt som händer.

Nu blir det forsatt arbete! 

Ciao.

Åhja, arbete pågår här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0