Dramatiken i Superettan

Minst sagt helt kaos och dramatiskt i slutet av matcherna.

Så många chanser, så desperata lag... Det hela slutade som jag ville! Sundsvall förlorade med 2-1 men gick Allsvenskan direkt ändå eftersom Ängelholm, i sista minuten, förlorade mot Hammarby! Hammarby och Jönköping lyckades båda att stanna kvar i Superettan!

Och då hälsar vi alltså välkomna till Allsvenskan, Åtvidaberg och nu även Sundsvall! Det ska bli ett nöje för Mjällby att krossa er.

Kollade nyss på Fångarna På Fortet, finalen idag! "Ankas Toys" vann mot "Småsyskonen", precis som jag ville, nice! Förresten, älska Gunde Svan♥

Sitter nu och sörjer att sista matchen är imorgon... Sedan blir det ungefär 4-5 månader utan fotboll! Hur ska jag klara mig!!!????

Jaja, nu blir det film tror jag eller något, har extremt tråkigt... 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0