Confused

Livet är bara förvirrande.

Men livet ska väl inte vara lätt alltid. Men det har det inte varit på ett tag heller. 

Jag minns den bästa tiden i mitt liv som jag kan komma på just nu... Detta året, i maj, ååh vilken underbar tid! Ett tårfyllt leende sprids över mina läppar när jag tänker på det! Wonderful times.

Men det kanske blir bäst så här för tillfället. För jag behöver koncentrera mig på annat, definitivt. Life goes on! Typ iallafall.

Dagen har bestått av tv-spel, lite gråt, förbannadhet (inte ett ord, men ni fattar), ursäkter, lättnad och många fler känslor. Men visst, alla dagar kan inte vara perfekta. Ingen är det nuförtiden. Inne i en svår period i livet just nu men hoppas att det löser sig!

Ligger och längtar efter ett mopedkörkort nu... Det blir teoridag på onsdag och uppkörning på torsdag, hoppas verkligen jag klarar det! Känner att jag vill ha det nu, skulle varit skönt med en runda någonstans för att lätta på tankarna... Hällevik och ett besök på vackra Strandvallen hade varit underbart. 

Nu ska jag spela lite vinter-OS och vinna lite medaljer! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0