Bara för att jag har en fin vovve

Zzzz... Vill sova men är inte sovtrött och jag försöker dessutom vara social med folk på msn. Kortfattad och tråkig mening, hade fått IG i svenska för den, hohoho. 

Gymnasieinformation idag igen, fordon- och transportprogrammet, industritekniska programmet, ekonomiprogrammet och samhällsvetenskapsprogrammet. Har funderat på ekonomi innan men det lät inte så roligt faktiskt... Inget av programmen lät särskilt intressanta. 

Kommer försöka att kämpa så gott det går, jag lovar dig det.

Nu kom vår lilla bebis (hunden hehe) och hoppade upp i knät på mig, så myyyysig är hon, vår lilla mus-busling. 

Det firar vi med två bilder på henne, och det avslutas också inlägget med.

Ciao.

Übercool vovve.


Och så en lite sötisbild på min sötis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0