Arbetsdag = check

Blev väl ungefär 2 timmars arbete vid det som ska bli den nya luftgevärshallen idag! Det var mest att bära ut en massa skit därifrån, riva väggar (fast det gjorde ju inte jag direkt, hoho) och en massa sådant. En stor förändring har det blivit där idag iallafall! Några arbetsdagar till sen är det klart och skjuta där, tror det blir till vintern om det går som det ska, fint! Men visst kommer man sakna den lilla källaren i Norje Havsgård lite...

Nu när jag har burit ut en massa skit därifrån fick jag sådan lust att städa mitt rum så ja, bäst att passa på nu ju! Det är alltså vad jag sysslar med nu förutom att skriva här på datorn. Blir att starta musik också, lättare då! Om nu inte bror och hans kompis har något emot det, fast ja, det skiter ju jag i såklart.

Vi höres!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0