Zzzzz....

Blööh, jag somnar verkligen snart. Äsch, jag får väl skylla mig själv antar jag. Vaknade faktiskt av mig själv vid 20 i 8 kanske och la och tänkte ett tag tills mobilen ringde vid kvart i 8. Då var det Skype som gällde tills nu ungefär. Inte undra på att jag är trött, sen att jag redan har somnat några gånger mellan dessa klockslag, det är ju en annan sak.
Ska nog ta och starta en film faktiskt, det är 5 timmar tills jag måste vara nere vid kyrkan så jag har gått om tid på mig faktiskt ju. Sen måste jag ju bara duscha, klä på mig, sätta i de säkert väldigt konstiga linserna (hemgjort vätska, hmm?), sminka mig, fixa håret och sånt tjafs. Man måste vara fin när man ska på speciella grejer!
Först ska jag nog äta upp min (hrm) påse med kinapuffar, onyttig som jag är just idag. Det är helg för böveln.
Mmm... Smultroncider.nu

Nej, film som sagt och mys med mig själv - tyvärr buhuuu.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0