Vaaaarmt

Shit pommes vad det är varmt ute. Så varmt så att jag är yr, steker sönder och känner mig alldeles slö vilket jag visserligen har gjort ett bra tag. Allt detta precis när det är dags att göra iordning på sitt rum inför konfirmationskalaset på lördag!
Telefon... I'll be back soon.

10 minuter senare.

Och här är jag igen. Vart var vi...? Skitsamma.
Jag har bränt ris 2 gånger i rad idag. Något jag aldrig gjort i hemkunskapen är att koka ris och idag skulle jag och Natalie göra det på elevens val och ja, det blev ganska misslyckat när vi helt plötsligt sprang bort till kryddhyllan och stod där och skulle välja ut kryddor. Riset blev brunt och äckligt. Yes, jag smakade.
Nu när jag kom hem var det riktigt härligt väder ute så stack ut med kameran, mina gula inte-alls-missfärgade-eller-för-stora-skor och Molly. Så snart ska det både visas fotboll, körsbärsblommor och mig själv faktiskt. När jag har städat lite på mitt rum och hittat kamerasladden.
Städa ja... Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0