Bloggar funkade inte igår

Jaha. Igår verkade mångas bloggar inte funka? Såg några som skrev det på tex facebook, det var något fel som stod när man skulle publicera ett inlägg, så gjorde det på min också. Så efter att ha skrivit ett långt inlägg så gick det självklart inte att publicera. Great.
Men det var väl inte så mycket att säga egentligen, det var om Evelinas konfirmation i lördags, kommer upp minst två bilder sen på den vackra konfirmanden! Hoppas man själv ser lika vacker ut på sin egen konfirmation, en fin klänning har jag iallafall! En kändis var på konfirmationen förresten, Mattias Asper, Allsvenskans bäste målvakt! Han var ganska lätt att upptäcka då huvudet stack upp (198 cm lång, yesbox).
Och igår var det skyttetävling, Ryssbergsknallen, på hemmaplan. Grundomgången gick bra, fick 193 och kom 2:a i min klass. Sen skulle jag skjuta final men det gick verkligen skitdåligt, ingen aning vad jag höll på med. Tror jag la mig helt fel. Lyckat.
Fotboll efter det. Mjällby dominerar matchen men lyckas ändå förlora med 0-1. Orättvist men Mjällby måste göra mål på sina chanser, det funkar inte så här.
Annars så är jag riktigt trött, det var värre igår än någonsin. Sov 2 timmar efter fotbollen och mådde skitdåligt. Har haft ständig huvudvärk i 2 veckor nu förresten, jobbigt. Det går över lite då och då men det är varje dag.
Foten är lite vrickad och ännu mer sne sen i fredags, vrickade den på idrotten. Den är ju redan sne så när jag hade på gympaskorna och hälinlägg och skulle jogga så vrickade jag till foten lite lätt och nu har jag ont i den när jag går. Passar nu när jag ska till sjukhuset om en vecka. Ska till ortopeden och se om de hittar något fel på foten/benet/höften.
Telefoooooon... Rösten, wiie!
Neeeej, nu börjar tvn lysa lila! Hatar när det blir så, argh...
Ååh, snart är det dags för Pirates Of The Carribean, I Främmande Farvatten, ska nog se den! Och Harry Potter Och Dödsrelikerna Del 2 för den delen, den är ett riktigt måste, den Harry Potter-nörd jag är.
"I am Julieta. And I am made of such stuff dreams are made on." - William Shakespeare

Apa, apa, apa. Huvudvärk and I say goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0