Betyg

G'day mates.

Vad händer och fötter?
Här händer det nada. Riktigt nada.
Jag sitter mest och tänker på mina betyg som snart ska vara klara. Tycker att betyg är ganska intressanta, jag vill se vad jag har presterat, och vid samtalen med lärarna kan man få höra vad man behöver göra bättre och ja, allt sådant. Har ju redan fått reda på att jag fortfarande har MVG i spanska och idag fick jag reda på mitt musikbetyg! Jag tycker inte att jag gör någonting på musiken egentligen men jag har faktiskt behållt mitt VG och det känns gött! Dessutom sa Herman, min musiklärare, att om jag gjorde bra ifrån mig på prov nästa år och dessutom övade in en låt där jag både spelar piano och sjunger så har jag en chans på MVG! Jag blev förvånad faktiskt, trodde inte att jag ens hade VG... Känns gött!

Ska jag trycka acceptera... Eller ignorera? Woop woop.

Imorgon är det vandring som gäller. 11,5 kilometer, kan ju inte säga att jag längtar... Jag får väl överleva antar jag.
Ont i halsen har jag börjat få också, tror jag kommer bli sjuk eller något snart, det är väl dags för mig att bli förkyld igen, är ju det väldigt många gånger om året. Ont i ögonen också, stort tecken på att jag börjar bli förkyld, det är då det är jobbigt att ha linser, argh.
Nu ska det ätas lite.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0