Utan dina andetag

Lyssnar på den grymt underbara låten Utan Dina Andetag med Kent. Den är så underbart fin!
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.
Jag kan inte ens stå när du inte ser på.
Ååh genomskinligt grå,
blir jag utan dina andetag.

Dagen har varit mycket trött, började med 80 minuter svenska, kommer säkert få IG i svenska då powerpointen inte kommer att bli klar pga vissa skäl med en ex kompis... Nej, la jag på ett VG innan kommer jag väl inte få IG, tror jag inte iallafall.
Just nu pluggar jag på SoS, det är jobbigt faktiskt. Man kan ju redan ganska så mycket om det men samtidigt inte, det är ett ganska svårt ämne. Sen passar ju inte jag riktigt ihop med no-ämnen, vet inte riktigt varför.
Mmm, jag vill ha dig när natten ser på, ååh, ta mig till havet och gör mig till kung.

Som ni märker tycker jag om låtarna jag lyssnar på, hihi.

I väntan på ett skypesamtal fortsätter jag lyssna på min underbara musik.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0