The big day

Den stora dagen är kommen. Konfirmationen. Och jag måste ju erkänna att jag är lite smånervös även ifall jag knappt ska göra någonting. Sjunga två sånger och spela upp en pjäs är det jag ska vara med på. Men jag har nog lite scenskräck så jag är lite nervös iallafall. Hela kyrkan kommer ju säkert vara full av folk! Det kommer säkert gå bra ändå.

Ååh musiken från Star Wars!!!! Bror spelar Star Wars spel och jag lyssnar på ljudet, yeah.

Så mycket som har gjorts de senaste helgerna, behöver verkligen få sova ut någon gång också! Får nog bli imorgon. Är hur trött som helst och behöver nog sova bort den ständiga huvudvärken. Nu på morgonen har den släppt lite iallafall.

Inte mycket mer att säga... Ska ju förbereda mig och sådant med också, duscha, klänning, smink, frisyr (okej, det vet jag inte)... Känner mig så otroligt vetande. Någon som vet vad man kan ha för frisyr till konfirmationen? Vågat hår tänkte jag först men det går nog inte med plattången som jag har här... Så uppsatt...? Kan inte göra sådana frisyrer... APA.
Dags att börja göra sig iordning då kanske... Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0