Stresshuvudvärk, yeho

Var hos skolsköterskan idag, skulle kolla vad min väldigt jobbiga huvudvärk som nu varit snart 4 veckor i sträck berodde på. Testade synen, såg ner till sista raden. Hon frågade vart i huvudet jag hade ont och hon kom enkelt fram till att jag har stresshuvudvärk. Det är stress. När jag sa det till pappa undrade han bara varför jag var stressad. Jag suckade ganska mycket åt det. Mamma förstod precis varför jag var stressad. Det har varit så mycket nu, konfirmation, problem i skolan, problem med vänner, ja... Problem helt enkelt. Sen har jag blivit lycklig också, tack och lov, jag blev räddad.

Ååh, är jag den enda som blir riktigt irriterad på mig själv när man missar ett samtal som betyder mycket? Argh.

Förresten, ni få som läser det här, jag har bytt identitet. Och den tänker jag inte nämna, hehehe... Om några år kanske den kommer fram, vem vet? Hihihi.

Nu på tv - Fyra Bröllop. Efter det på tv - Herr Och Fru. Men vad i? Jisses så mycket bröllop det blev mitt i allt då... Yeho, Richard Herrey ska vara med i Herr Och Fru, han är ju så cool. Diggi-loo Diggi-ley cool är Richard Herrey! Har aldrig tänkt på att efternamnet på bröderna Per, Richard och Loui rimmar med titeln på kändaste låten de har, nice.

Snälla 08'or, jag ber er snällt att sluta ringa hit. Är ni AIK:are kan ni dra åt fanders. För att vara snällt sagt.

Annars har det varit en liten temadag i skolan, på förmiddagen iallafall. Det var SoS-tema idag. Så det började med 90 minuter SoS i klassrummet. Skulle skriva förklaringar på "svåra" ord och det tog nästan hela lektionen, vad i? Film efter det i en timme, Love Boogie, ganska bra, kul att det var flera skådespelare man kände igen ändå, det var ju bara en "kortfilm" så att säga.

Naaw, så gulliga man kan vara på tvn då. När får jag det så gulligt tro? Snart förhoppningsvis. Wiiiiiiiiie. Beware, don't read this crazy shit I write, it can be dangerous to your mind... Beware.

MEN RING IGEN DÅ INNAN JAG FÅR UTBROTT! Hrm...

Nej, hejdå.

Alltså ååh... Jag skulle gärna vilja lägga upp en bild här men jag vågar inte, hihihi.

Surfs up dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0