Sova, sova, sova

"Sedan konfirmationen så bara sover och sover du" - Pappa

True true. Jag har sovit ganska mycket efter konfirmationen. Har somnat så fort jag kommit hem från skolan typ. Idag kom jag hem en timme tidigare, la mig på soffan, drömde mig bort till någons famn, och somnade. Och ja, jag sov i till klockan 20, i ungefär 4 timmar. Är lite piggare nu fast ändå hängig. Blir en dusch snart, undrar om det piggar upp eller bara gör mig tröttare, hmm... Börjar bli lite småhunrgig också, har inte ätit sen lunch men har ingen aptit.
Skolan idag var väl okej. Ganska "kul" att se hur svaga vissa människor kan vara.
Ååh, denna huvudvärk! 3 veckor i sträck nu, jag orkar snart inte mer. Tog en huvudvärkstablett idag hos skolsköterskan och sa detta till henne och ska på undersökning imorgon. Visst släpper huvudvärken när jag tar en tablett men den kommer tillbaka igen efter bara några få timmar. Och man kan ju inte gå och droga huvudvärkstabletter hela tiden, right? Jag droger röster istället, lilla jag. En röst i mitt hjärta. Och jag fjollar nu, jag tycker om det. I mitt hjärta.
Nej, måste dricka något och duscha nu och så lägga mig tidigt. Fast jag försökte ju lägga mig tidigt igår men somnade inte förrän 12... Och vid 1 så ringde telefonen! Jag som var helt trött trodde det var alarmet så jag bara stängde av det och insåg 2 sekunder senare att jag hade lagt på telefonen helt enkelt. Men jag trodde fortfarande att klockan var så mycket att alarmet skulle ringa. Så jag förberrede mig på att sätta i linserna. Personen ringde igen och denna gången lyckades jag svara utan problem, grattis till mig. Frågade för säkerthets skull vad klcokan var och ja, klockan var nästan 1. Lyckat av mig, verkligen. Fast det var skönt såklart, så kunde man sova sen igen.
Jag känner mig väldigt lyckad ibland, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0