Skytte i regn... Eller sol? Eller hur var vädret nu igen?

Mycket omväxlande väder. Först regn, sen sol, regn, sol, regn, sol osv. Man kan inte vara mer än osäker på hur skytteträningen kommer att bli idag, kan ju säga att det inte är kul att skjuta i regn. Särskilt inte om det är kallt också som det är ute. 

En halvt panikslagen dag för min del. Panik för jag-vet-inte-vad. Hade inte hört en röst bara, var nervös att det hade hänt något. Inget att oroa sig för, jag fick höra rösten senare. Puuh, tack och lov. Jag och mina panikattacker, jag måste lägga av. Annars en väldigt dagdrömmande dag, jag var nog halvt borta på alla lektioner. Tex elevens val, hemkunskap, när jag skulle torka disken så stod jag länge och torkade en skål tills Nattis säger "Eve, är du inne i din egna lilla värld?" och jag bara rycker till. Hehe, jo, nog var jag allt i min egna lilla värld, den värld som ska vara min på riktigt också.
En sväng på stan med Nattis efter skolan, stora artiklar om Musse lite överallt, härligt att se! Han har gjort ett stort avtryck här i vårt lilla samhälle! Listerlandet, Sölvesborg, Blekinge och hela fotbollssverige kommer minnas honom, den flygande holländaren, den stora lilla anfallaren! El Kabiiiiir!

Tar nog en powernap innan skyttet, det behövs, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0